Er det muligt at lægge laminat i et rum, hvor hele rummet hælder, men med samme vinkel over hele rummet - 15mm over 3m. Eller er det flydespartel eller løfte gulvet for at udjævne reglerne, der gælder? Jeg mærker ikke hældningen selv, når jeg går på gulvet, og laminatet vil ligge plant, men med en hældning på ca. 7mm for hver planke. Men måske er der andre variable, som jeg ikke har taget højde for?

Er overfladen plan, så går det fint. Der må ikke være fordybninger eller endnu værre "rygge" på undergulvet.

• Synes
BirgitS og 1 anden
  • Laddar…
@Johan456 Tak for svaret. Der er lidt fordybninger og højder, fordi vi taler om brædder. Forskellen er som værst 4-5mm, og det er over samme bræt, men jeg tænkte, at masonit ville løse dette. Eller har vi brug for noget mere robust? Eller måske bare slibe det ned?

Düsseldorff
luksi1 luksi1 sagde:
@Johan456 Tak for svaret. Der er lidt svackor och ryggar, eftersom det er brädor vi snakker om. Det skiller sig, som værst, 4-5mm, og da gjelder dette over typ en og samme bræde, men tænkte at masonit skulle løse dette. Eller har vi brug for noget mere robust? Eller måske er det bare slibe ned det?
Masonit er jo den gamle klassiker. Bliver så fandens besværligt bare når næste person som vil renovere skal trække ud alle søm (skruv ikke!). Slib hvis du har tid og energi.

Düsseldorff Düsseldorff sagde:
Masonit er jo den gamle klassiker. Bliver så fandens besværligt bare når den næste person der vil renovere skal trække alle søm ud (skrue ikke!). Slib hvis du har tid og energi.
Får se om jeg bliver hensynsfuld eller grådig og egoistisk... :)

Düsseldorff
luksi1 luksi1 sagde:
Får se om jeg bliver omtænksom eller grådig og egoistisk... :)
Forstår! Men spring skruen over i hvert fald...

• Synes
luksi1
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.