Jeg kan virkelig godt lide stuedelen med kiploft, men indser nu, at det er 12,6 m kiploft!
For mig lyder det næsten ubegribeligt, hvad er det for dimensioner på tingene?
Har ikke sagt at de har sax spær
Jeg skrev, at hvis man vil bygge langt uden at det løber væk i omkostninger, er det en mulighed.
Ville selv ikke have en kipbjælke i taget og få prisen lidt ned, da jeg byggede nyt og var alene om byggeriet, så for mig blev det løsningen.
Har ikke sagt, at de har sakstagsbjælker
Jeg skrev, at ønsker man at bygge langt uden at det bliver for dyrt, er det en mulighed.
Ville selv ikke have rygbjælke i taget og få prisen lidt ned, da jeg byggede nyt og var alene om byggeriet, så for mig blev det løsningen.
Så forstår jeg.
Her kan jeg godt lide den effekt, det giver, men om det er pengene værd for denne løsning, er en anden sag 😅