Jeg er ved at montere foldbare Plåtband for at forstærke indre hjørner på mine vægge i OSB, men har lidt svært ved at finde en god skrue, der ikke bygger for meget. Jeg har testet tre slags:
4,5x25 træskrue
3,9x45 pladeskrue
4,2x32 montageskrue

Alle bygger lidt, og jeg overvejer, hvordan det bliver, når man sætter gipspladerne over. Er der nogen, der har erfaring med dette?
 
  • Vinkellametall monteret på en OSB-væg med skruer, klar til montering af gipsplader i et byggeprojekt.

Bedste svar

Det er nok at du skruer gennem gipsen, derefter gennem pladen og ind i træet. Ingen grund til at skrue pladestykket individuelt.

Det er muligt at bruge gipsskruer til pladeregel
 
R Rickard_C sagde:
Det er nok at du skrue gennem gipsen, derefter gennem pladen og ind i træet. Ingen grund til at skrue pladestykket individuelt.

Det er muligt at bruge gipsskrue til pladeregel
Det var jo en rigtig god idé faktisk! Tak 👍🏻
 
det går også fint med gipsskruer til træregel
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.