Jeg er ved at montere foldbare Plåtband for at forstærke indre hjørner på mine vægge i OSB, men har lidt svært ved at finde en god skrue, der ikke bygger for meget. Jeg har testet tre slags:
4,5x25 træskrue
3,9x45 pladeskrue
4,2x32 montageskrue
Alle bygger lidt, og jeg overvejer, hvordan det bliver, når man sætter gipspladerne over. Er der nogen, der har erfaring med dette?
4,5x25 træskrue
3,9x45 pladeskrue
4,2x32 montageskrue
Alle bygger lidt, og jeg overvejer, hvordan det bliver, når man sætter gipspladerne over. Er der nogen, der har erfaring med dette?
Klik her for at svare
