Hej!
Behøver lave en beregning af u-middel for nybyggeri og undrer hvordan jeg skal regne. Er det hele bygningens væg/tag/gulv areal jeg skal regne på, altså det areal bygningens væg/tag/gulv har set udefra, eller er det kun det areal som bygningens væg/tag/gulv har indefra?
For at præcisere, en væg på huset er 10 m lang udefra. Indenfor er samme væg 9,5 m lang da væggen møder gavlvæggene som hver er 25 cm tykke. Er det 10 m jeg skal skrive ind i beregningen af væggens areal, eller 9,5?
Taknemmelig for hjælp!
Jeg laver beregningen på energiberakning.se