Var tvunget at rive lister og foder af, før tapetet kom på plads.
At slibe dem er utænkeligt på grund af tidsforbruget.
Så hvis nogen ved, hvad det er for foder, og hvor man kan købe dem, ville det være til stor hjælp.

65mm høje er de
Se vedhæftet billede for profil

Jeg tilbyder en dusør til den første, der kan give mig navnet og hvor jeg kan købe dem.
200kr(swich).
Betaling sker, når jeg har fået foderne til at sammenligne med de eksisterende.

• Hånd holder træfoderprofil mod græsplæne som baggrund, viser slidte kanter og detaljeret foderprofil, efterspurgt til renovering.
Kap en bit og gå til en rigtig bræddesav, ikke et varehus altså.

Örslösa trä og høvleri i Lidköping fremstiller lister efter original, hvis de nu ikke tilfældigvis har din som standard. De priser jeg har fået er helt klart humane. Du kan springe over swishandet, det er nok med et tak, hvis det falder godt ud for dig. Held og lykke!

• Synes
Triax
  • Laddar…

Bedste svar

Af profil og udseende at dømme er de nok ret gamle. Findes sikkert ikke i den almindelige handel. Den bedste løsning plejer at være at gå til et specialsnedkeri og få nye fremstillet. Det største problem er at få lavet den store runddel, som kræver store og specialslebet stål. Gerigtprofiler plejer at være lidt regionalt forankrede. Du kan også prøve med et høvleri eller savværk i området. Hvis det kun er til et begrænset antal døre, kan man lave en nødløsning, der indebærer, at man får frem den store runddel med høvl og sandpapir.

• Synes
Triax
  • Laddar…
kender til at det går at få lavet præcis den profil man vil. var lidt uklar i første post.
dog er prisen for høj da (set priser på 3-5 tusinde for fremstilling af stål og opstillingstid).
så for at præcisere så skal det være muligt at købe færdigt og findes på lager.
huset står i dalarna om det hjælper noget.

Hvorfor ikke bruge det du har? Ser jo ret friske ud, og de behøver jo ikke være trærene for at kunne males? Eller vil du have finish som sprøjtemalede moderne lister?

S Stefan1972 sagde:
Hvorfor ikke bruge det du har? Ser jo ganske friske ud og trærene behøver jo ikke være direkte for at kunne males? Eller vil du have finish typen sprøjtemalede moderne lister?
Det finns färdig lakerede, og det er, hvad jeg er ude efter. Har ikke energi/tid til at male

Stefan N Stefan N sagde:
Hvor ens skal de være? Er næsten nok?
Tænker på Lysrampsfoder 2
[link]
Søger egentlig identisk. Men værd at overveje

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men i Vasastan i Stockholm findes en list butik, der fræser og maler i præcist matchende farve...

anders07 anders07 sagde:
Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men i Vasastan i Stockholm findes der en listebutik, som fræser og maler i nøjagtigt matchende farve...
navnet på den?

Kan du ikke tjekke dem, der lakerer køkkenlåger?
Det er måske ikke så dyrt at indlevere og få slebet samt sprøjtemalet.

T Triax sagde:
navnet på den?
http://www.panelochlist.se/

De hjalpede mig med at ordne karme til døre i lejligheden fra århundredeskiftet, vi boede i... Det var jo ikke billigt dog...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.