168 121 lĂ€st ·
1 673 svar
168k lÀst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
YEEEEEEESSSS!!!
Först GAAAHHH, Äk 20 mil och kommer pÄ att jag glömt kÀngorna hemma, köra snöskoter i gympadojor Àr ingen hitt.
SvĂ€nger av i GĂ€vle och funderar pĂ„ var jag kan hitta ett par kĂ€ngor. FĂ„r syn pĂ„ Jula, de har ju lite gott o blandat, och just nu har de utförsĂ€ljning av vinterns sortiment, 199 spĂ€nn för ett par kĂ€ngor som kostat 599 đ
Först GAAAHHH, Äk 20 mil och kommer pÄ att jag glömt kÀngorna hemma, köra snöskoter i gympadojor Àr ingen hitt.
SvĂ€nger av i GĂ€vle och funderar pĂ„ var jag kan hitta ett par kĂ€ngor. FĂ„r syn pĂ„ Jula, de har ju lite gott o blandat, och just nu har de utförsĂ€ljning av vinterns sortiment, 199 spĂ€nn för ett par kĂ€ngor som kostat 599 đ
Regeringen gÄr ut och meddelar att effektavgifterna ska slopas frÄn och med 30 juni, kan vara vÀrt ett litet Yeeeeesssss!!!!
SÄ sant, den första nyhetsflashen jag refererade till var ganska knapphÀndig, vi fÄr hoppas att regeringen har rÀtt i sitt antagande att de kommer tas bort.useless skrev:
"Bolagen kan fortsÀtta att frivilligt implementera dem men regeringen bedömer att sÄ inte kommer att vara fallet rent konsumentpolitiskt" lÄter iofs inte sÄ betryggande.
Elbolagen lÀr inte slÀppa en inkomstkÀlla i första taget.
Och de flesta elnÀtsbolag lÀr behöva över ett Är innan de tar bort dessa, om nÄgonsin. Dessutom sÄ mÄste ju en ny reglering tas fram.B Bitterhetsakademin skrev:SÄ sant, den första nyhetsflashen jag refererade till var ganska knapphÀndig, vi fÄr hoppas att regeringen har rÀtt i sitt antagande att de kommer tas bort.
"Bolagen kan fortsÀtta att frivilligt implementera dem men regeringen bedömer att sÄ inte kommer att vara fallet rent konsumentpolitiskt" lÄter iofs inte sÄ betryggande.
Elbolagen lÀr inte slÀppa en inkomstkÀlla i första taget.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlĂ€gg
Det systemet hade Ă€ndĂ„ blivit sjĂ€lvnivellerande. Med hemautomation och andra âsmartaâ system skulle dessa överbelasta samtidigt nĂ€r priserna Ă€r som lĂ€gst pĂ„ dygnet. DĂ€rmed skulle elnĂ€tsĂ€garna fĂ„ höja priset igen eller lĂ„ta bli att sĂ€nka det för att jĂ€mna ut effektuttaget. Dödsdömt.B Bitterhetsakademin skrev:
BÀttre att Äterreglera hela energimarknaden, men det lÀr vÀl vara omöjligt bÄde tekniskt, juridiskt och politiskt.
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 583 inlĂ€gg
YES! Papperna pĂ„ att stycka av gĂ„rden Ă€r inskickade! đ„ł