168 121 läst ·
1 673 svar
168k läst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
Har länge tänkt att det borde finnas en off-knapp i digitala medier vid större mästerskap, så kunde man läsa nyheterna utan att riskera att spoila dagens övningar som man ännu inte hunnit med att följa.TeroM skrev:
Som det är nu får man ju läsa om gårdagens nyheter först när man lägger sig att sova om natten för att inte riskera något…
I min värd är det bara helt ointressant att följa det.tveksamt skrev:
Har länge tänkt att det borde finnas en off-knapp i digitala medier vid större mästerskap, så kunde man läsa nyheterna utan att riskera att spoila dagens övningar som man ännu inte hunnit med att följa.
Som det är nu får man ju läsa om gårdagens nyheter först när man lägger sig att sova om natten för att inte riskera något…
Är aktivt ointresserad av att följa någon form av sport, golf undantaget där man som utövare får idéer om att ”så kan man ju göra”. Dessa idéer brukar dock kräva lite mer träning och talang än jag besitter 🙂
Då har du ju i alla fall fördelen av att du inte bryr dig. För en annan som desperat inte vill höra resultatet från ditten och datten innan jag fått chans att titta ikapp när jag missat sändningen under dagen kan det sabba en del att råka få syn på ett resultat.TeroM skrev:
Men visst, en generell off-knapp för all sport är helt fine med mig.
Undrar vad smaken var?pjgb skrev:
Bukbråckfix som kroppen inte gillade, se inlägg #1 369galento skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/yeeeeeeessss.466345/page-92#post-6517253