YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!🙂

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Och redan den 4/1 kan vi utse Ärets gladast och samtidigt mest obegripliga inlÀgg! YEEEEEEESSSS!

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Och redan den 4/1 kan vi utse Ärets gladast och samtidigt mest obegripliga inlÀgg! YEEEEEEESSSS!
Tack 🙂
YEE.....SS...... Var att jag trÀffade min nya kÀresta den 23e oktober och nu sitter vi pÄ restaurang i Marrakech.

• Gilla
  • Älska
4774 och 10 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Tack 🙂
YEE.....SS...... Var att jag trÀffade min nya kÀresta den 23e oktober och nu sitter vi pÄ restaurang i Marrakech.
Grattis, hoppas kĂ€rleken bestĂ„r. ❀

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
YEEEEEEEEEEEEES!
Efter fem dagar utan mobiltelefoni funkar det igen!

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
YEEEEEEEEEEEEEEEES!

Fantastiskt vÀder för en löprunda, avslutas med lunch pÄ "balkongen" med sista biten smörgÄstÄrta frÄn helgen.

Lunchtallrik med smörgÄstÄrta pÄ en solig balkong, omgiven av vÀxter och ett klart himmel, med utsikt över trÀd och grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
4774 och 7 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
YEEEEEEEEEEEEEEEES!

Fantastiskt vÀder för en löprunda, avslutas med lunch pÄ "balkongen" med sista biten smörgÄstÄrta frÄn helgen.

[bild]
Och hĂ€r har vi haft snö i 2 mĂ„nader, snacka om avlĂ„ngt land ❀❀

• Gilla
4774
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Och hĂ€r har vi haft snö i 2 mĂ„nader, snacka om avlĂ„ngt land ❀❀
Verkligen!

I övrigt Àr prognosen kommande 10 dagar hÀr 3-6grader med smÄ regnskurar, sÄ det Àr vid dessa dagar man fÄr njuta!

Men det Àr sÀllan vi fÄr nÄgon snö som ligger, och vÀldigt sÀllan nÄgra mÀngder. Men det Àr kul nÀr det hÀnder.

• Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!
BR Styrelsen har varit lite driftig och undersökt möjligheten till kollektivt avtal för TV och bredband.
27 av 30 medlemmar har tackat ja till erbjudandet, dÀr priset Àr typ 1/4 av vad var o en betalar idag.
SjÀlv betalar jag över 1000:- per mÄnad, mest beroende pÄ lathet....139:- lÄter trevligare.

• Gilla
abbe_ och 13 till
  • Laddar…
T
Yeeeeesss!!!!! Sonen gjorde mĂ„l i hockeymatchen idag med 0,7 sekunder kvar i sista perioden😀😀 med detta mĂ„l har dom nu slutspelsplats sĂ€kradđŸ„łđŸ„ł

• Gilla
abbe_ och 11 till
  • Laddar…
Yeeeesss!
Förra veckan slog baskettjejerna i Söderköping Eskilstuna borta med 2p. Idag krossades samma Eskilstuna hemma med 52-33! Kan det bero pĂ„ att jag satt i sekretariatet....đŸ€”
SkĂ€mt Ă„sido, en jĂ€vla kĂ€mpainsats med bara en avbytare 👍
Basketmatch med Söderköping mot Eskilstuna, sett frÄn sekretariatet med utrustning, vattenflaska och spelare pÄ plan i en gympasal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
abbe_ och 6 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!
NĂ€r jag snöt mig för att ta Nasonex inför natten klickade det till i bĂ„da ögonen.....och jag hör igen 🙂
Inte hört nÄtt sen förra lördagen dÄ jag hade öroninflammation, Äkte flygplan och det började blöda ur öronen.

• Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
YEEEEEEESSSS!
NĂ€r jag snöt mig för att ta Nasonex inför natten klickade det till i bĂ„da ögonen.....och jag hör igen 🙂
Inte hört nÄtt sen förra lördagen dÄ jag hade öroninflammation, Äkte flygplan och det började blöda ur öronen.
Klicka i ögonen lĂ„ter lite udda 😉

• Gilla
  • Älska
  • Haha
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Klicka i ögonen lĂ„ter lite udda 😉
Blev nÄtt fel dÀr ;)

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
YEEEESSSS!

Otroligt att jag glömt bort att skriva om min hÀndelse som intrÀffade för 3 veckor sedan.
Åker och handla mjölk i den lokala ICA butiken och strax utanför butiken sĂ„ fĂ„r jag syn pĂ„ en vĂ€rldskĂ€ndis, för mig.
Jag hinner tÀnka i 2 sekunder och strax innan jag möter honom sÄ sÀger jag "Hello" och han sÀger "Hi there eller Hi mate"
Skyndar mig hem och ingen tror mig men bevis kom nÄgon vecka senare dÄ han gift sig i fjÀllen.
Elijah Wood, "Mr Frodo" va det jag mötte och för mig va det galet stort.

• Gilla
  • Wow
  • Älska
13th Marine och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.