8 677 läst ·
8 svar
9k läst
8 svar
Worx landroid STARTAR ej
Tänkte kolla om någon vet vad problemet kan vara med vår landroid. Vi fick med den i husköpet och den har funkat för tidigare ägare. Han säger det iallafall.
Men problemet är att vi får inte igång den, trycker man på ON knappen händer det ingenting, kommer inte upp nått i displayen. Det är inget fel på batteriet, laddatationen lyser, kablarna är hela. Någon som har en aning om vad felet kan vara?
Grannen har hjälpt till. Vi har kollat alla kablar i gräsklipparen och allt verkar vara helt.
Vore tacksam för svar! Mvh
Men problemet är att vi får inte igång den, trycker man på ON knappen händer det ingenting, kommer inte upp nått i displayen. Det är inget fel på batteriet, laddatationen lyser, kablarna är hela. Någon som har en aning om vad felet kan vara?
Grannen har hjälpt till. Vi har kollat alla kablar i gräsklipparen och allt verkar vara helt.
Vore tacksam för svar! Mvh
Prova det som kan fungera på en laptop: Ta ut batteriet och sätt i det igen. Vet du säkert att batteriet är laddat? Min verkar inte ta laddning när den är avstängd, så jag funderar över vad man gör om batteriet blir helt urladdat så att den inte ens går att starta, men än har jag inte behövt att prova.
Hej, har precis samma problem med en WG796. hur löstes det?
Tyvärr har garantin gått ut och supporten gav några tips men inget hjälpte så de ville ha in den för att felsöka.
Ingen som har nått tips eller gjort liknande med en landroid som har input.
PS. Skriver tillbaka här när och om ja får till den.
Ingen som har nått tips eller gjort liknande med en landroid som har input.
PS. Skriver tillbaka här när och om ja får till den.
Klicka här för att svara