Köpte för tre veckor sedan en Worx landroid.
Men nu har den fått fnatt,
Den går in på laddning en minut, för att sedan gå ut på gräsklippning i en halv minut, så håller den på!
Batteriet blir urladdat!

Något som haft samma problem? och någon som har något tips?