Tänkte sätta in ganska många termometrar när jag bygger om värmesystemet.
Ska jag sätta in instick (dykrör) eller vara lat och köra anliggnings?
Har fått för mig att anliggnings funkar OK om man väljer den höga varianten med lite distans till röret och isolerar ordentligt?

Finns det några digitala varianter som är överkomliga eller tom trådlösa?
 
L
Finns hur mycket som helst , plånboken avgör , s.k dykrörsmontage är bäst , då givaren kommer in i mediat , det ger mera exakt värden om du vill vara petig ,
Finns analoga givare ( inte digitala ska användas ) motståndstyp , angående någon centralenhet att samla uppgifterna i är inte mitt bord , men fler på forumet kommer in tror jag
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.