Mamma och pappas luftvärmepump har gett upp. En Sanyo som installerades 2006 så det är dags att byta.
Vilka modeller är det som gäller nu?
Det är en 70-talsvilla på 140 m2 i två våningar så planlösningen är ganska stängd men de har varit nöjd med den de haft.
Tips på seriösa återförsäljare i Sundsvall?