1 095 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Vilken luft/luft-pump?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Mitsubishi Electric rekommenderar jag varmt!
Har en i åretrunthuset och en i fritidshuset och de går tyst och fint, märks egentligen inte,
men värmer bra.
I åretrunthuset, 108kvm BOA, går den endast oktober - mars, och går på tystaste läget,
men värmer helt tillräckligt.
Det här är en bra säljare och installatör, ring dem!
https://www.vvsprojektering.se/
Har en i åretrunthuset och en i fritidshuset och de går tyst och fint, märks egentligen inte,
men värmer bra.
I åretrunthuset, 108kvm BOA, går den endast oktober - mars, och går på tystaste läget,
men värmer helt tillräckligt.
Det här är en bra säljare och installatör, ring dem!
https://www.vvsprojektering.se/
Vi har haft en Mitsubishi Electric FH25 i 8 år och den värmer vår enplans 125 m2 villa i princip på egen hand. Har aldrig krånglat och har aldrig servats, bara egen dammsugning av innerdelen då och då. Kan varmt rekommendera.
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Jag har LLVP från tre tillverkare (Mitsubishi, Panasonic och InVest Living), och har haft totalt från fem (tidigare nämnda plus Appliance och Zibro). De tre jag har nu är absolut bra, faktiskt så imponerar Invest-pumpen grymt, men vad jag läst och hört från bekanta med direkt erfarenhet, så blir det Daikin när det blir dags att byta.
Klicka här för att svara
