Ska sätta in en vedspis i köket, mest för mysfaktor men också som back-up om strömmen försvinner. Den ska muras in och jag söker förslag på hur "bänken" ska se ut. Länkar och bilder motttages tacksamt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.