Fattar ändå inte riktigt vad jag ser... Min gissning är ett 50mm rör men med något plastigt ovanpå som dessutom piffats upp med lite gul färg?
Varför går inte vattenlåset på? är det för högt? jag tror att det går att kapa ner vattenlåset nån cm om det hjälper och det blir tillräckligt långt för att nå gummipackningen i röret (om det nu är ett rör vi ser)
Varför går inte vattenlåset på? är det för högt? jag tror att det går att kapa ner vattenlåset nån cm om det hjälper och det blir tillräckligt långt för att nå gummipackningen i röret (om det nu är ett rör vi ser)
Skulle gått om jag inte kapade på fel sidaD Dublin skrev:Fattar ändå inte riktigt vad jag ser... Min gissning är ett 50mm rör men med något plastigt ovanpå som dessutom piffats upp med lite gul färg?
Varför går inte vattenlåset på? är det för högt? jag tror att det går att kapa ner vattenlåset nån cm om det hjälper och det blir tillräckligt långt för att nå gummipackningen i röret (om det nu är ett rör vi ser)
Medlem
· Västra Götaland
· 3 535 inlägg
Stick ner en gumminippel som passar så har du något tätt att börja med.
Klicka här för att svara

