Häromveckan slutade varmvattnet till kran och dusch att fungera. Element och så vidare fick värme.
Läste lite på forum osv och skruvade ut denna inringade skruven lite lätt vilket fixade problemet.
Nu kan vi koka ägg i duschen.. Någon som vet vad det är för skruv? Och varför var den helt åtdragen, jag menar det halvåret vi bott i huset har ju varmvattnet fungerat och vi hsr tidigare inte rört den skruven..
Har pelletsbrännare för övrigt
Läste lite på forum osv och skruvade ut denna inringade skruven lite lätt vilket fixade problemet.
Nu kan vi koka ägg i duschen.. Någon som vet vad det är för skruv? Och varför var den helt åtdragen, jag menar det halvåret vi bott i huset har ju varmvattnet fungerat och vi hsr tidigare inte rört den skruven..
Har pelletsbrännare för övrigt
Eftersom det sitter ett smutsfilter på inkommande kallvatten så är det förmodlingen en växlare för varmvattnet å då sitter det en cirkpump och en vv givare under plåten. Förmodligen fel på nån av dom. När man spolar så ska vv rör bli varmt före blandningsventil, om inte se svar ovan...
Klicka här för att svara


