771 läst ·
6 svar
771 läst
6 svar
värmesystem villa
Mitt tyckande är att man ska stå på "flera ben".
Man ska aldrig lita sig blint på att det ena systemet levererar det bästa och billigaste.
Ha flera möjligheter att värma ditt hus. Det är alltid bäst vid kristider!
Tänkvärt är att krig inte enkom är den kris vi ska förbereda oss för...
Man ska aldrig lita sig blint på att det ena systemet levererar det bästa och billigaste.
Ha flera möjligheter att värma ditt hus. Det är alltid bäst vid kristider!
Tänkvärt är att krig inte enkom är den kris vi ska förbereda oss för...
Va ? Förlåt Fattar ingenting vad du skriverKrilleman skrev:
Klicka här för att svara
