S syrenen #1 Medlem · Västerbotten · 26 inlägg 6 nov 2010 20:11 syrenen Medlem Västerbotten 26 inlägg 6 nov 2010 20:11 #1 Hej, jag behöver hyra en värmekamera för att kontrollera vårt hus. mellan 7-12 november 2010. Vet någon var man kan hyra en? Bor i Umeå. Tack för tipset.
Hej, jag behöver hyra en värmekamera för att kontrollera vårt hus. mellan 7-12 november 2010. Vet någon var man kan hyra en? Bor i Umeå. Tack för tipset.
A alfista #2 Medlem · Halland · 1 546 inlägg 7 nov 2010 18:06 alfista Medlem Halland 1 546 inlägg 7 nov 2010 18:06 #2 Får du inget napp här så har ju många kommuner energirådgivare, de kanske kan hjälpa dig med denna fråga. Sök på http://www.energimyndigheten.se/hushall/energiradgivare/
Får du inget napp här så har ju många kommuner energirådgivare, de kanske kan hjälpa dig med denna fråga. Sök på http://www.energimyndigheten.se/hushall/energiradgivare/
W whatever #3 Medlem · 132 inlägg 17 nov 2010 12:04 whatever Medlem 132 inlägg 17 nov 2010 12:04 #3 CRAMO hyr ut: http://www.cramo.se/Web/Apps/Products/Presentation.aspx?id=7676&epslanguage=SV&ProductId=2145
CRAMO hyr ut: http://www.cramo.se/Web/Apps/Products/Presentation.aspx?id=7676&epslanguage=SV&ProductId=2145