Har en pellets brännare som slutat fungera. Den går en stund och sen blinkar displayen och indikerar att det är hög omgivningstemperatur. Hur ska vi göra för att få ordning på värmen
 
Ska du få vettiga svar så bör du nog börja med att skriva vad det är du har...
 
Ja, vad har du för brännare? Har du provat att aska ur pannan och rengöra brännaren?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.