S Swampis #1 Medlem · 1 inlägg 16 nov 2018 21:48 Swampis Medlem 1 inlägg 16 nov 2018 21:48 #1 Har en pellets brännare som slutat fungera. Den går en stund och sen blinkar displayen och indikerar att det är hög omgivningstemperatur. Hur ska vi göra för att få ordning på värmen
Har en pellets brännare som slutat fungera. Den går en stund och sen blinkar displayen och indikerar att det är hög omgivningstemperatur. Hur ska vi göra för att få ordning på värmen
D Daniel 109 #2 Medlem · E · 39 681 inlägg 16 nov 2018 21:53 Daniel 109 Medlem E 39 681 inlägg 16 nov 2018 21:53 #2 Ska du få vettiga svar så bör du nog börja med att skriva vad det är du har...
L lordi #3 Medlem · Halland · 6 442 inlägg 16 nov 2018 22:37 lordi Medlem Halland 6 442 inlägg 16 nov 2018 22:37 #3 Ja, vad har du för brännare? Har du provat att aska ur pannan och rengöra brännaren?