Hej,
Behöver råd kring vad jag ska ha för uppvärmning på min ovanvåning!
Nyligen flyttat till en 70-talsvilla med gaspanna och vattenburet system på nedanvåningen.
På ovanvåningen hade förra ägaren direktverkande el. Vi har nu renoverat hela ovanvåningen och då också slängt ut dessa element. Bottenplan på huset är ca 125 kvm och huset är byggt som ett T med tre sovrum, ett i vardera gavel. Våningsplanet är redan renoverat/inrett, bjälklager av betong.
Har ni några goda förslag? Får en st. luftvärmepump jobbet gjort? Ska jag dra upp det vattenburna systemet?