Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En sån tur ni har med vädret 
Hoppas det blir bättre till taklagsfesten!
Hoppas det blir bättre till taklagsfesten!
Medlem
· västra götaland
· 68 inlägg
Haha ja de kan man säga. Prognosen såg sämre ut dan innan men blev mycket positiv när de hade ändrats till på morgonen. Men de blev ju ändring på de med.
Medlem
· västra götaland
· 68 inlägg
Hur stort är de huset? Har ni gjort allt själva? Hur länge har ni byggt nu? Ser riktigt bra ut! 
Huset är 390 kvadrat ren golvyta fördelat på 2 plan och källare. Blir ca 240 kvadrat bo yta.
Hållt på några år. Gjöt plattan oktober 2010 började sen mura våren 2011 gjorde stommen innan sommaren...taket oktober november. Sen satt vi gipsen. Sen var det projekt torka syllen för 2011 var en regnig sommar. Sen började bjälklaget växa fram.
Tyvärr blev jag hjärtsjuk sommaren 2012 och med 2 små barn blev det inte mycket tid för mannen att bygga. Nu går det sakta men säkert framåt.
Hållt på några år. Gjöt plattan oktober 2010 började sen mura våren 2011 gjorde stommen innan sommaren...taket oktober november. Sen satt vi gipsen. Sen var det projekt torka syllen för 2011 var en regnig sommar. Sen började bjälklaget växa fram.
Tyvärr blev jag hjärtsjuk sommaren 2012 och med 2 små barn blev det inte mycket tid för mannen att bygga. Nu går det sakta men säkert framåt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Oj vilken resa!
Är hjärtat OK nu, så att ni har en vettig plan för när ni kan börja njuta av allt arbete?
Det är ju lite synd om jättehuset inte hinner blir klart förrän barna blir flygfärdiga.
Är hjärtat OK nu, så att ni har en vettig plan för när ni kan börja njuta av allt arbete?
Det är ju lite synd om jättehuset inte hinner blir klart förrän barna blir flygfärdiga.
Medlem
· västra götaland
· 68 inlägg
KnockOnWood tog mina frågor =)
Medlem
· västra götaland
· 68 inlägg
Lycka till med allt! och hoppas du repar dig
Medlem
· västra götaland
· 68 inlägg
Medlem