Jag ska precis köpa in lite vitvaror till köket. Valen har inte varit så svåra, men då det kommer till fläkten så har jag lite problem. Just nu väljer jag mellan dessa två:
Silverline SL3150sort
Silverline SL3262-90svart
Bägge är 90cm breda och har en kapacitet på 800 m3/t. Jag har aldrig ägt en vertikalfläkt tidigare så jag har ingen erfarenhet av dessa. Har ni några råd att ge inför mitt val?
Silverline SL3150sort
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Silverline SL3262-90svart
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bägge är 90cm breda och har en kapacitet på 800 m3/t. Jag har aldrig ägt en vertikalfläkt tidigare så jag har ingen erfarenhet av dessa. Har ni några råd att ge inför mitt val?
Skulle ta den övre, de där fläktarna som lutar upp på något vis är så kopiöst otroligt ap-fula, ser ut som de är vettskrämda för spisen, typ.
Produkter som diskuteras: "fläktarna"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Vi har en likadan typ av fläkt som den övre vid spisen som har arbetsytor på vardera sida. Varje dag slår vi, eller håller vi på att slå ansiktet i fläkten pga det i vinkel osynliga glaset. Perfekt ögonbrynshöjd också.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden