5 243 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Väderstyrning nibe
Hej,
Har en Nibe s1255 , med funktionen att köra med väderstyrning.
är det någon som provat att köra med väderstyrning och tycker att det funkar ?
Har en Nibe s1255 , med funktionen att köra med väderstyrning.
är det någon som provat att köra med väderstyrning och tycker att det funkar ?
Någon som har erfarenhet av väderfunktionen? Nibe får mycket skit på nätet för uppkopplingen i övrigt.
Har den aktiverad men vet inte hur mycket skillnad den gör. Har iofs bara satt den på 3 eller 4
Klicka här för att svara