1 982 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
vad är detta för ventil?
behöver jag vara orolig?
de ja kunnat komma fram efter lite sökningar är att dom brukar strula och att dom flesta rekommenderar byte till en manuell variant.
Jag har ju hållt på lite fram å tillbaka med cirkulationspumpen å elementen, borde varit orsaken till att de droppade vatten el?
de ja kunnat komma fram efter lite sökningar är att dom brukar strula och att dom flesta rekommenderar byte till en manuell variant.
Jag har ju hållt på lite fram å tillbaka med cirkulationspumpen å elementen, borde varit orsaken till att de droppade vatten el?
Troligvis har flottören inne i luftaren fastnat så att det läcker.
Du kan ju byta den, den kostar nån hundring bara.
För mig funkar de bra. Har haft mycket problem med luft i mitt system. Bytte några luftare som var trasiga på samma sätt som din och nu verkar luftproblemen vara borta.
Du kan ju byta den, den kostar nån hundring bara.
För mig funkar de bra. Har haft mycket problem med luft i mitt system. Bytte några luftare som var trasiga på samma sätt som din och nu verkar luftproblemen vara borta.
Släpp ut trycket på "kompisen" bredvid (Svart plasthatt) gänga bort --på med gängtejp --gänga dit..(.kolla förtrycket i expkärl (membranet )med cykelpump först) närdu ändå har tappat ur trycket?.....0.5 bar
förtryck
Mvh
Mvh
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden