1 238 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Uthus - badrum
Nja, egentligen behöver du anmäla detta till kommunen och få bygglov. Jag brukar alltid förespråka att man sover skönast om man följt alla regler och lagar. Men i detta fall om det inte stör några grannar så kanske jag bara skulle köra på ändå. Antar att det rör sig om ett fritidshus på relativt stor tomt.
Hur har du tänkt dig avloppet? Ska du installera WC så är det en helt annan historia.
Hur har du tänkt dig avloppet? Ska du installera WC så är det en helt annan historia.
Edit: Detta behöver nog inte bygglov eftersom det inte kommer att räknas som boarea. Däremot en bygganmälan för att man kopplar på ytterligare punkter för vatten och avlopp. Har du enskilt vatten och avlopp behövs det förstås inte.
Klicka här för att svara