Hej
Jag bytt ventiler på mina element, och en del funkar utmärkt medans ett par funkar ej. Värme är bra men det går varken sänka den eller stänga av den helt. Jag måste stänka temperaturen från fjärrvärmeskåpet.
går det att fixa eller måste jag byta hela radiator ventilen??
Mvh
Jag bytt ventiler på mina element, och en del funkar utmärkt medans ett par funkar ej. Värme är bra men det går varken sänka den eller stänga av den helt. Jag måste stänka temperaturen från fjärrvärmeskåpet.
går det att fixa eller måste jag byta hela radiator ventilen??
Mvh
Insatsen är redan utbytt till en från MMA/Purmo, den är daterad 04.03.2021.
Kolla rotboken,
https://www.purmo.com/public/prod/b...77f630af3b/sv-se-files-mma-rot-boken-2020.pdf
Kolla rotboken,
https://www.purmo.com/public/prod/b...77f630af3b/sv-se-files-mma-rot-boken-2020.pdf
Det var vi som bytte så det är så dom ser ut nu. Vad ska jag göra med rot-bok ?
Så här såg dom ut innan
Mvh
Mvh
Klicka här för att svara







