T
Ska ta en sväng till Ullared i veckan och undrar om någon har tips på verktyg och/eller tillbehör som är billiga där och som man bör passa på att köpa?

T Ejmelie skrev:
Ska ta en sväng till Ullared i veckan och undrar om någon har tips på verktyg och/eller tillbehör som är billiga där och som man bör passa på att köpa?
Beror på hur långt du har dit?

Lönar det sig att köpa om du måste åka tillbaks för ett garanti ärende?

Har ju en del Bahco men priserna är inte fantastiska direkt. Var där i lördags och kö mässigt var det lungt. Ingen kö in och varannan kassa öppen ungefär.

Någon som vet om dom säljer Makita 18v grejer på Ullared? Isf, har dom bra priser?

Ryobi och Glapp och släpper på sin höjd. Inte Makita tyvärr.

• Gilla
HM2020
  • Laddar…
T
skoge skoge skrev:
Beror på hur långt du har dit?

Lönar det sig att köpa om du måste åka tillbaks för ett garanti ärende?
Åka? De flesta tillverkare har egna inlämningsställen för garanti. Köper nästan alla mina verktyg online så åka till exakt den butiken jag köpt i har jag aldrig behövt göra.

T Ejmelie skrev:
Åka? De flesta tillverkare har egna inlämningsställen för garanti. Köper nästan alla mina verktyg online så åka till exakt den butiken jag köpt i har jag aldrig behövt göra.
Hitta du några billiga verktyg?

T
Blev inga verktyg. Bara tillbehör.

Diverse byggtillbehör på ett köksbord, inklusive kabelband, hålsågsset och knivblad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringstillbehör på bord, inklusive sprayfärger, smörjmedel och limprodukter från varumärken som Hammerite, CRC, tesa och Loctite.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
HM2020
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.