Har i månader klagat på mitt tv-utbud, via bredbandsbolaget. De verka inte kunna ge mig det utbud jag betalar för. Är det inte då på sin plats att jag får en prissänkning hos dem? Eller måste jag byta leverantör? Kan man vända sig till konsumentverket med sådan fråga? Har mer eller mindre haft problem med bredbandsbolaget hela tiden sedan de övertog Tele 2. Verka inte som det är bara jag som det strular för, om man går in på sidan TRUSTPILOT så ser det inte så positivt ut.