Har i månader klagat på mitt tv-utbud, via bredbandsbolaget. De verka inte kunna ge mig det utbud jag betalar för. Är det inte då på sin plats att jag får en prissänkning hos dem? Eller måste jag byta leverantör? Kan man vända sig till konsumentverket med sådan fråga? Har mer eller mindre haft problem med bredbandsbolaget hela tiden sedan de övertog Tele 2. Verka inte som det är bara jag som det strular för, om man går in på sidan TRUSTPILOT så ser det inte så positivt ut.
 
BirgitS
Det är Telekområdgivarna du ska ta kontakt med i första hand: https://telekomradgivarna.se/
Vad står det i ditt avtal med Bredbandsbolaget om vad som ska hända vid fel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.