Tkd
Hej,
Jag har märkt att många har problem med att C-35 slutar fungera. Jag har deltagit i andra forum och delat en lösning för att kringgå problemet.
Jag vill undersöka detta närmare för att kunna hjälpa er som drabbas av samma bekymmer. Om du har en trasig C-35 som du planerar att kasta, får du gärna kontakta mig.
Vill du att jag tar en titt på den för att försöka lösa problemet? Hör av dig så hjälper jag gärna till!

Med vänliga hälsningar

• Inre komponenter av en Uponor C-35-enhet med flera anslutna kablar som visar kretskort och kopplingsscheman.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
Tkd Tkd skrev:
Hej,
Jag har märkt att många har problem med att C-35 slutar fungera. Jag har deltagit i andra forum och delat en lösning för att kringgå problemet.
Jag vill undersöka detta närmare för att kunna hjälpa er som drabbas av samma bekymmer. Om du har en trasig C-35 som du planerar att kasta, får du gärna kontakta mig.
Vill du att jag tar en titt på den för att försöka lösa problemet? Hör av dig så hjälper jag gärna till!

Med vänliga hälsningar
Hej! har en C33 med trasig nätdel, vad skall det vara för spänningar på stiften på nätdelen. Alltså de 6 stiften.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.