Dottern har fått en BD-5900? från Samsung. Den kopplades först in till tjock-tv med gul/vit/röd, ja, ni vet. Sen en tid har hon en platt-tv och nu försökte jag koppla in spelaren via HDMI, men tji fick jag. Den syns inte på TVn och jag kan inte ändra inställning via menyn på spelaren. Kabeln och uttagen är testade och fungerar med boxen.
Nu är frågan: hur återställer jag/ställer in så att jag kan köra via HDMI? Norsk reset är prövad
Nu är frågan: hur återställer jag/ställer in så att jag kan köra via HDMI? Norsk reset är prövad
Rätt källa vald, men jag tror Alfredo har hittat lösningen! För sent nu men jag ska kolla det med dottern i morn. Annars fick jag tfn till Samsungs svenska support, de ska tydligen vara riktigt bra enligt strömjätten 
Hehe, det fungerade inte på långdistans (17mil) och jag har inte frågat dottern hur/om hon gjort nåt -än. Hon verkade nöjd med att det fungerade via S-video :/
Ska kolla vid nästa besök, tack för att du frågade
Ska kolla vid nästa besök, tack för att du frågade
Klicka här för att svara

