2 558 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Stew
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hallå hallå, någon som vet vart Stew har tagit vägen.
Inte kul när folk bara försvinner
Stew, hör av dig, vi saknar dig!
Inte kul när folk bara försvinner
Stew, hör av dig, vi saknar dig!
Hej 
Jag är med!
Har det tufft. Ganska nyskild och nästan hemlös.
Kommer försöka få tillbaka min tråd och börja skriva i den igen. Nu kan jag ju inte "hänga ut" någon längre.
Ursäkta att jag varit så frånvarande. När jag var tvungen att flytta bort min tråd blev jag helt ärligt väldigt deppad då den betydde så mycket för mig.
Jag har bett om att få den återläst. Hoppas det går!
Tänker på alla vänner här ofta. Tack för att ni finns!
Mvh Stefan
Jag är med!
Har det tufft. Ganska nyskild och nästan hemlös.
Kommer försöka få tillbaka min tråd och börja skriva i den igen. Nu kan jag ju inte "hänga ut" någon längre.
Ursäkta att jag varit så frånvarande. När jag var tvungen att flytta bort min tråd blev jag helt ärligt väldigt deppad då den betydde så mycket för mig.
Jag har bett om att få den återläst. Hoppas det går!
Tänker på alla vänner här ofta. Tack för att ni finns!
Mvh Stefan
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Instämmer med Dalbotös: Gott att höra från dig Stew!
Och jag har börjat förstå hur det känns för dig,
när stämningsläget åker jojo på grund av det som händer inom och utom en.
Har lite sådana problem själv.
Och man förstår inte hur sårbar man är innan olyckan slår till.
Men låt oss rida genom detta tillsammans
Och jag har börjat förstå hur det känns för dig,
när stämningsläget åker jojo på grund av det som händer inom och utom en.
Har lite sådana problem själv.
Och man förstår inte hur sårbar man är innan olyckan slår till.
Men låt oss rida genom detta tillsammans
Skönt att höra av dig, du är saknad..
Renoverare
· Västragötaland
· 875 inlägg
Aj aj, tråkigt att höra men skönt att du fortfarande hänger med. Du får börja skriva av dig på Bygga hus igen. Vi hejar på dig!
Ser vi snart en Tok-renoveringstråd av en lägenhet?
Lite mer seriöst så får du höra av dig om det krisar och du behöver lite bygghjälp så får väl vi byggahusare ta och hjälpa till en helg.
Ser vi snart en Tok-renoveringstråd av en lägenhet?
Lite mer seriöst så får du höra av dig om det krisar och du behöver lite bygghjälp så får väl vi byggahusare ta och hjälpa till en helg.
Klicka här för att svara
