Hei.
Jeg har fått en stenhøy micro 20 saksejekk. Veg får den ikke til å løfte. Er av og til litt bevegelse. Jeg hører det kommer luft inn i kammeret, men den løfter ikke. Den sitter ikke fast og det lekker ikke luft noen plasser.
Noen som vet litt om dette?
Eventuelt vet om forum der jeg kan få hjelp?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder