Hei.
Jeg har fått en stenhøy micro 20 saksejekk. Veg får den ikke til å løfte. Er av og til litt bevegelse. Jeg hører det kommer luft inn i kammeret, men den løfter ikke. Den sitter ikke fast og det lekker ikke luft noen plasser.
Noen som vet litt om dette?

Eventuelt vet om forum der jeg kan få hjelp? STENHØJ MICRO 20 saksejekk med synlig modellbeteckning och delvis slitna instruktionsdekaler på röd bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Röd Stenhøj Micro 20 saxlyft som inte fungerar korrekt, med synliga luftslangar och instruktionsetiketter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.