Jag är i behov av en liten lokal att kunna möbelsnickra i. Där jag håller till idag är för litet och för kallt :(
Finns det någon som har en lokal att hyra ut eller dela på?
 
Skönt, nu har det löst sig tillfälligt med en lokal. Tyvärr är jag beroende av att någon annan också är där samtidigt. MEN man skall inte klaga, det är nice att komma igång och göra nåt vettigt :-)
 
Du får skapa en liten snickeriförening för BH-medlemar i Skåne/Lund nejden så kan vi snicka ihop och dela lokal :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.