Jag är i behov av en liten lokal att kunna möbelsnickra i. Där jag håller till idag är för litet och för kallt
Finns det någon som har en lokal att hyra ut eller dela på?
Skönt, nu har det löst sig tillfälligt med en lokal. Tyvärr är jag beroende av att någon annan också är där samtidigt. MEN man skall inte klaga, det är nice att komma igång och göra nåt vettigt