Hej,
Finns det nån här som har erfarenhet av Snêk och deras kvalitet?
//F.

• Gilla
Keyboardcowboy
  • Laddar…
Jag är också intresserad av någon som byggt med Snêk och hur det upplevde det?

Vi har köpt både badrum och köksskåp ifrån Snek och valde mellan dom , Skandinaviska Shakerkök och Kulladal. En väääldigt lång historia kort så är vår erfarenhet urusel av Snek som valet tillslut föll på.
Fel NCS kulör, dåligt målat, lång leveranstid (ungefär 4 månader längre än utlovat) skador i trät, fel mått på skåp, dåligt monterat och skador har uppkommit, dålig kundservice fram tills nu osv

min rekommendation är att lägga några slantar extra för SS hjälper er med de mått ni önskar också även om de inte marknadsför det lika hårt som Snek. Valet föll för vår del på Snek mest pga detta men efter att monterat det rekommenderar jag SS (varit och sett ert på plats) mer platsbyggd idé, finare hantverk mm

• Gilla
Izze
  • Laddar…
I Izze skrev:
Jag är också intresserad av någon som byggt med Snêk och hur det upplevde det?
Hur gick det köpte du Snek?

F Femåtta skrev:
Hur gick det köpte du Snek?
Nix, köpte från Vikarbodarnas snickeri. Mycket nöjd!

I Izze skrev:
Nix, köpte från Vikarbodarnas snickeri. Mycket nöjd!
Härligt att du är nöjd med ditt nya kök! Får ringa och kolla med Vikarbodarna. Varför tvekade du ang Snêk?

F Femåtta skrev:
Härligt att du är nöjd med ditt nya kök! Får ringa och kolla med Vikarbodarna. Varför tvekade du ang Snêk?
Njao, jag kikade på en hel del leverantörer av kök som kunde bygga i massivt trä, kulladal mm mm
Hittade tips på vikarebodarnas och skickade iväg en förfrågan. Fick en bra offert och jag hälsade även på snickeriet fast jag bor i Stockholm. Litet snickeri, personlig bemötande (Sebastian som driver snickeret) och även bra pris. Snickarna som tog emot köket var faktiskt lite rörda hur fint emballaget och hur resultatet blev efter installation.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.