Har du köpt din kyl därifrån? Isf. hur gick det?mansoure skrev:Jag har länge velat köpa en av Smegs kylar, eftersom de har både kvalite och design. Efter lite undersökning på nätet hittade jag en butik som verkligen har bra priser. Ett tips är ju att kolla på prisjakten.nu. De har en funktion som heter prisfighten. Där kan man jämföra butiker som har samma varor, och det går snabbt. Hur som helst så är jag mycket nöjd med mitt köp. Kolla länken:
[länk].
Sambon min är sjukt förtjust i Smeg men jag tror nog att vi kommer skaffa Gorenje när det är dags.


VARNING! Höll själv på att köpa vitvaror från SMEG när jag läste användarrecensionerna. Trots priset är det tydligen ingen exklusiv kvalitetsprodukt, tvärtom SMEG=smäck!
http://www.reviewcentre.com/reviews9674.html
http://www.unbeatable.co.uk/r/b/smeg.html
Det är ju närmast lurendrejeri att sälja sådant skräp så dyrt! Man tror ju att man köper en exklusiv produkt när man betalar 2-4 gånger så högt pris som för en vanlig kyl/frys.
http://www.reviewcentre.com/reviews9674.html
http://www.unbeatable.co.uk/r/b/smeg.html
Det är ju närmast lurendrejeri att sälja sådant skräp så dyrt! Man tror ju att man köper en exklusiv produkt när man betalar 2-4 gånger så högt pris som för en vanlig kyl/frys.
Överprisat- självklart men det förstår ju alla.
Smäck och lurendrejeri - nja ... det kanske är lite överdrivet, i en av länkarna fanns det en åsikt som summerar det bra däremot.
"This is a cheap fridge in an expensive overcoat"
Smäck och lurendrejeri - nja ... det kanske är lite överdrivet, i en av länkarna fanns det en åsikt som summerar det bra däremot.
"This is a cheap fridge in an expensive overcoat"
Min kusin har hållit på och tjafsa med SMEG efter att de köpt ett av de här retroskåpen.
http://www.gille.net/search/label/.SMEG
http://www.gille.net/search/label/.SMEG
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden