mansoure skrev:
Jag har länge velat köpa en av Smegs kylar, eftersom de har både kvalite och design. Efter lite undersökning på nätet hittade jag en butik som verkligen har bra priser. Ett tips är ju att kolla på prisjakten.nu. De har en funktion som heter prisfighten. Där kan man jämföra butiker som har samma varor, och det går snabbt. Hur som helst så är jag mycket nöjd med mitt köp. Kolla länken:
[länk].
Har du köpt din kyl därifrån? Isf. hur gick det?
 
Sambon min är sjukt förtjust i Smeg men jag tror nog att vi kommer skaffa Gorenje när det är dags.

Gorenje_roed.gif
 
Har haft våran SMEG nu i över två år, inte ett problem, betalade runt 9000 inkl. frakt (100 Euro, och Euron var billigare på den tiden :-)
Köpte den via vitvaru-handlare på ebay.it
 
VARNING! Höll själv på att köpa vitvaror från SMEG när jag läste användarrecensionerna. Trots priset är det tydligen ingen exklusiv kvalitetsprodukt, tvärtom SMEG=smäck!

http://www.reviewcentre.com/reviews9674.html
http://www.unbeatable.co.uk/r/b/smeg.html

Det är ju närmast lurendrejeri att sälja sådant skräp så dyrt! Man tror ju att man köper en exklusiv produkt när man betalar 2-4 gånger så högt pris som för en vanlig kyl/frys.
 
Överprisat- självklart men det förstår ju alla.
Smäck och lurendrejeri - nja ... det kanske är lite överdrivet, i en av länkarna fanns det en åsikt som summerar det bra däremot.

"This is a cheap fridge in an expensive overcoat"
 
Brorsan köpte ett sånt där designkylskåp (osäker på märke), den fick åka tillbaks till affären då den lät för mycket. Den gick igång med kompressorn lite då och då och lät då något otroligt högt...
 
Någon som har tips på annan tillverkare än Smeg med blå skåp (alt. grönt) kyl, frys, kyl/frys?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.