Hej!

Vi har en ca 10-15 m lång Thujahäck, nyss toppad till ca 2 meter och ansad lite på sidan mot tomten men ej på sidan som är utanför tomten, ser tät och fin ut. ... vår tomt är för liten för att häcken ska passa in tycker vi, den tar över för mycket, och nu undrar jag om ni tror att det är nån ide att skänka bort den på Blocket eller dylikt mot att den som vill ha den kommer och gräver upp den?

Alternativet är att vi gräver själva och kastar den på tippen, men det skulle vara skönt att slippa jobbet. ;)Vad tror ni, kan någon vara intresserad? Det tar ju ändå några år för Thuja att växa upp.

Om ni kör upp den till norduppland så tar jag den gärna, går i tankarna på att skaffa ~15 meter thuja häck :thumbup:

Skämt åsido, klart det går att skänka! Annars är det bara sätta ett cykellås på den så försvinner den snart...

Så jag blir inte utskrattad då?:D
Jamen jag sätter väl ett cykellås på då, haha! Tills jag tröttnar på att vänta och sen gräver jag själv!

Visade sig att grannarna ville ha den. Det gick faktiskt ganska fort att gräva upp den, men det var tungt! Och nu är det så ljust och härligt på tomten! :-)

• Gilla
D09
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.