Nu är jag inte någon expert att varken dokumentera eller blogga...men tänkte att det kanske skulle vara kul att visa lite vad vi/jag håller på med i vår lilla kåk, dessvärre är större delen av nedanvåningen färdigrenoverad innan jag kom på att det kanske var skojjet o blogga
Titta gärna är alltid roligt med kommentarer och feedback.
http://familjenhansson.se/blogg/
Till moderatorer, tråden kommer att uppdateras löpande i samma takt bloggen....