I dag fick jag hem kulvertröret från Maxitherm
Den levererade i rulle och är jävligt styv så den går inte att räta ut (jag behöver ha den i det närmaste spikrak.)
Hur gör jag för att räta ut slangen så den blir rak? Vågarna jag använda värmepistol för att mjuka upp höljet?
Har du möjlighet till detta :: fästa ena ändan i ett träd rulla ut , fästa den andra ändan i träd ,
solen fixar rakhet , sträcka lite på den ibland , annars spola VV ca +60C i den , blir snäll då
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.