T
Har tänkt köpa Raaco lådskåp för förvaring av diverse småsaker.

Ni som har Raacoskåp. Har ni lust att lägga upp bilder på dem. Kul att få lite inspiration på hur ni fördelar förvaringen, vad ni förvarar, olika varianter på placering av skåpen m.m
Raaco lådskåp för förvaring med flera fack och genomskinliga lådor i vit ram.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Raaco lådskåp med många transparenta lådor i ett rött stativ för småföremålsförvaring.
Skapa konto
Raaco lådskåp med transparenta lådor för smidig förvaring av smådelar.
Skapa konto
Raaco lådskåp med flera transparenta sorteringslådor för förvaring.
Skapa konto

Jag tycker att förvaring i lådor är bättre. Mycket för att jag ofta jobbar på olika ställen i huset och då är det praktiskt att ta med en låda med lämpliga grejer istället för en massa plocklådor. I garaget har jag plocklådor. Där fungerar det bra.

Gillar båda dessa:
https://www.clasohlson.com/se/Förvaringslåda-Raaco-Handy-Box/p/31-1432
67891076333598.jpg
https://www.clasohlson.com/se/Förvaringslådor-med-rak-Cocraft-FSS,-4-pack/p/41-1606
9676606603294.jpg

Raaco har fördelen att det är lösa lådor medans classes bara går att ändra längden på facken men priset är väldigt tilltalande.

Har lösa raaco lådor. Lättare att ta med sig och även bättre visuell överblick om man blandar olika saker i lådorna.

T
Jag har också lösa lådor. Så den biten är löst. Men nu var det vägghängda skåp jag tänkte på :)

Om du har Handy Box och vill flytta insatserna till väggförvaringen så går det med Raacos DJUPARE skåp och stora lådor.

Jag har inga bilder tillgängliga nu, men jag kör de "vanliga" skåpen, köpte två startkit från Clas Ohlson då det var billigast (för jag ville ha lite mer delar än bara skåpen) och sen delningsväggar från annat ställe. För exempelvis muttrar har jag lyckats trycka in M2-M8 i två av de små lådorna med hjälp av avdelarna. Smidigt.

Fräckt nog så har jag handybox men inte Raacos vägghängda, istället har jag två Clas Ohlson kopior som använder sig av samma avdelare. Hur som helst så använder jag dem för att förvara diverse skruvar och beslag av udda sorter som jag inte vill slänga men inte heller komma köpa fler av inom de närmsta åren.

Jag skulle behöva mer Raccoskåp men handlarna säger bara att de "har slutat tillverkas". Ännu en sak på handlingslistan inför nästa sverigesresa.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.