Jag ska naturligtvis ringa rörmokaren på måndag, men det vore kul att veta vad som är fel.

Jag bor högst upp i en bostadsrätt. I samband med ombyggnad installerades ett extra element i onsdags på en befintlig vertikal stam. Det nya elementet fungerar utmärkt, men det gamla elementet fungerar inte längre. Det gamla elementet är ljummet i överkant och kallt i nederkant.

Någon som har en idé vad som är fel?
 
S
Det nya elementets ventil är inte injusterad. Tar det mesta av värmen.
Vad är det för fabrikat på ventilen/termostaten?
Du kanske kan fixa det själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.