Jag ska naturligtvis ringa rörmokaren på måndag, men det vore kul att veta vad som är fel.
Jag bor högst upp i en bostadsrätt. I samband med ombyggnad installerades ett extra element i onsdags på en befintlig vertikal stam. Det nya elementet fungerar utmärkt, men det gamla elementet fungerar inte längre. Det gamla elementet är ljummet i överkant och kallt i nederkant.
Någon som har en idé vad som är fel?