50 262 läst ·
262 svar
50k läst
262 svar
Plejd Wallplug spr-01
Har mycket svårt att förstå varför denna i mitt tycke ganska enkla produkt skall ta sådan tid.
Installerade över 50 Plejd-enheter i mitt nybygge 2018, älskar produkten och appen, scenarion, astro-ur, rubbet, men måste fortfarande släcka alla smålampor på annat sätt.
OK, kanske världens minsta i-landsproblem men é man gnällig så é man.
Kom igen nu Plejd!
INFO!
Installerade över 50 Plejd-enheter i mitt nybygge 2018, älskar produkten och appen, scenarion, astro-ur, rubbet, men måste fortfarande släcka alla smålampor på annat sätt.
Kom igen nu Plejd!
INFO!
Bara pessimist eller har du (A.G.) underbyggd info?
N Nordvikshuset skrev:Har mycket svårt att förstå varför denna i mitt tycke ganska enkla produkt skall ta sådan tid.
Kom igen nu Plejd!
INFO!
Över 50 enheter?
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Plejds Årsredovisning kommer på fredag, eventuellt kommer det lite ny information om när pluggen släpps.
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Ny information idag från Plejd pluggen.
Hej Alla
Vi får frågor om pluggen så här kommer lite samlad information
Effekt?
Vi siktar mot 16A
Storlek?
När vi började utvecklingen av dom pluggar vi kände till så var den världens minsta 16A plugg, numera kanske det har ändrats men den är liten och smidig i alla fall, det viktigaste för oss är att den inte blockerar uttag jämte.
Dimbar?
Nej, denna första version av pluggen är icke dimbar, vi har förstått att dimbart är önskvärt och tar med oss det tillbaka till utvecklingen.
När kommer den?
Den ligger näst på tur efter Dali, vi vill inte nämna något mer specifikt förens vi lanserat DAL-01 och bättre kan förstå när i tiden det skulle vara.
Funktioner?
Samma funktioner som allt annat i Plejd systemet t.ex. astro / vecko-ur, timer, scenarion, appstyrning, funkar fint med övriga Plejd produkter som WPH etc. Integrationer och fjärrstyrning via Gateway m.m.
Pris?
Inte satt än, men vi siktar på under “399kr” ink moms till slutkund.
Hej Alla
Vi får frågor om pluggen så här kommer lite samlad information
Effekt?
Vi siktar mot 16A
Storlek?
När vi började utvecklingen av dom pluggar vi kände till så var den världens minsta 16A plugg, numera kanske det har ändrats men den är liten och smidig i alla fall, det viktigaste för oss är att den inte blockerar uttag jämte.
Dimbar?
Nej, denna första version av pluggen är icke dimbar, vi har förstått att dimbart är önskvärt och tar med oss det tillbaka till utvecklingen.
När kommer den?
Den ligger näst på tur efter Dali, vi vill inte nämna något mer specifikt förens vi lanserat DAL-01 och bättre kan förstå när i tiden det skulle vara.
Funktioner?
Samma funktioner som allt annat i Plejd systemet t.ex. astro / vecko-ur, timer, scenarion, appstyrning, funkar fint med övriga Plejd produkter som WPH etc. Integrationer och fjärrstyrning via Gateway m.m.
Pris?
Inte satt än, men vi siktar på under “399kr” ink moms till slutkund.
Helt otroligt att pluggen inte finns framme ännu. Denna har efterfrågats sedan 2018 och varit på G från Plejds sida i ett par år nu.
Plejd: Hur svårt kan detta vara?
Snart läge att köpa ett par apparatboxar och fixa själv med befintliga plejd prylar. Nån som har testat det?
Plejd: Hur svårt kan detta vara?
Snart läge att köpa ett par apparatboxar och fixa själv med befintliga plejd prylar. Nån som har testat det?
Ska man börja fixa själv med apparatboxar och dylikt kan man ju lika gärna köra ett annat system för då tappar man ju den enda fördel plejd har, enkelheten.N Nordvikshuset skrev: