T Thomas_Blekinge #1 Medlem · Blekinge · 12 233 inlägg 6 apr 2021 23:22 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 233 inlägg 6 apr 2021 23:22 #1 Jag ska koppla en pump i pumpbrunn under källersulan till avloppet. Nu sitter det några okända kopplingar och jag vill förenkla det. Är inte PEM-slang första valet? Vilken kopplingstyp ska man välja?
Jag ska koppla en pump i pumpbrunn under källersulan till avloppet. Nu sitter det några okända kopplingar och jag vill förenkla det. Är inte PEM-slang första valet? Vilken kopplingstyp ska man välja?
E eal #2 Allvetare · västra götaland · 324 inlägg 6 apr 2021 23:34 eal Allvetare västra götaland 324 inlägg 6 apr 2021 23:34 #2 PEM är säkert lämpligt. PRK funkar förmodligen som koppling, men jag hade kört med Buelco till en permanent installation. /Andreas
PEM är säkert lämpligt. PRK funkar förmodligen som koppling, men jag hade kört med Buelco till en permanent installation. /Andreas