Jag ska koppla en pump i pumpbrunn under källersulan till avloppet. Nu sitter det några okända kopplingar och jag vill förenkla det. Är inte PEM-slang första valet? Vilken kopplingstyp ska man välja?
 
PEM är säkert lämpligt. PRK funkar förmodligen som koppling, men jag hade kört med Buelco till en permanent installation.

/Andreas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.