Idag när jag stängde av brännaren, utan att rengöra den, för att sen sätta igång den igen började det lukta en svag brännlukt. Antar att det beror på att det är sot i själva brännaren som luktar. Är det någon fara om jag väntar någon dag med rengöring eller bör jag göra det snarast?
 
Vad är det för brännare och utrustning du har?

Vad var anledningen till att du stänger av brännaren manuellt (utom vid rengöring)?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.