Varje gång man kommer in på byggahus forum så kommer en fruktansvärd annons med öronpinnar och öronvax upp framför näsan.Går det att stänga av på något sätt?Vad är nästa steg spya?avföring?Är det meningen att skrämma bort alla läsare,så får man nog söka sig någon annanstans.