Nu är jag igång med en husvagnstråd igen. Tänkte höra om någon har en instruktionsbok till öggestorp regent 580 liggandes med elschema, som skulle vilja scanna in den? det verkar vara helt omöjligt att förstå hur sladdarna är dragna! Insåg att 12v kabeln till kylskåpet inte är inkopplad. Det står i den bok jag har, men det står ingenstans var sladden går och var man skall koppla in den!
Vem kommer på något så dumt? Jag har ingen jättelust att dra en ny..