Hej,
Ska byta ut mina 25 år gamla elelement och sätta in nya moderna grejer - ute efter lite tips.
Tittar på WiFi-uppkopplade Mill, eller från Purmo(LVI) eller Adax.
Någon som kan tipsa om bra kvalite och som fungerar bra med deras app?
Ska byta ut mina 25 år gamla elelement och sätta in nya moderna grejer - ute efter lite tips.
Tittar på WiFi-uppkopplade Mill, eller från Purmo(LVI) eller Adax.
Någon som kan tipsa om bra kvalite och som fungerar bra med deras app?
Körde varje element var för sig via appen.. Gick att lägga in flera element i samma rum så det ser ut som ett i det rummet om man vill som en zon. Har för mig att efter jämförelser så var giganten billigast då.J holmbergjohan skrev:
Jag bytte våra gamla el-element till Adax Neo Wifi i vintras, och är nöjd. Styr de individuellt via appen i mobilen. Tycker nog mest det är käckt och coolt att kunna styra och se tex temperatur förbrukning etc. Clas Ohlson hade ett bra pris samt rea då, men ser nu att ordinarie priser gått upp.
Jag kan inte se att det finns något sådant i appen. Det går förstås att se i appen om ett element är offline, men inget larm eller notification. Det finns stöd för integration mot tredjeparts lösningar, som kanske kan lösa den biten.M -MH- skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Installerade det första elementet nu. Kommer köra med styrning genom Tibber - ska bli kul att se hur det lirar med deras algoritmer för att nyttja bra priser(eller undvika katastrofpriser snarare )