2 259 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
Ny telefon...
Sida 1 av 2
...har råkat sätta mig på telefonen så skärmen är kaputt. Som vanligt verkar luren paja i ett väldigt opassande läge.....
Iphone 6 är minst 2 månader bort
Z2 Compact verkar inte ha ett tydligt release datum.
Finns det några andra modeller som inte heller finns som jag ännu inte insett att jag vill ha? Eller finns det faktiskt något redan nu som man kan köpa utan att bli irriterad när ovanstående släpps?
Den Z som nu är paj var för stor så nu ska det till något mindre, men inte pyttelitet. 4,7" skärm är lagom.
Ios eller android är inte en helig ko. 4G/lte är ett krav.
Iphone 6 är minst 2 månader bort
Z2 Compact verkar inte ha ett tydligt release datum.
Finns det några andra modeller som inte heller finns som jag ännu inte insett att jag vill ha? Eller finns det faktiskt något redan nu som man kan köpa utan att bli irriterad när ovanstående släpps?
Den Z som nu är paj var för stor så nu ska det till något mindre, men inte pyttelitet. 4,7" skärm är lagom.
Ios eller android är inte en helig ko. 4G/lte är ett krav.
Köper du en ny är det ju klart att den känns ny juMathiasS skrev:
Förstår vad du menar..dumt att köpa en utgående modell när nästa är på ingång.
Det är faktiskt en ganska trevlig telefon annars , kommer bra överens med min fast jag inte är mycket för finesser utan mest har den som just telefon bara.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Du kan få min Sony, om du lovar att filma när du slår sönder den sedan och lägga upp filmen på YouTube när din NYA telefon kommer. Sonyn är inte ett år.
Protte
Protte