...har råkat sätta mig på telefonen så skärmen är kaputt. Som vanligt verkar luren paja i ett väldigt opassande läge.....

Iphone 6 är minst 2 månader bort
Z2 Compact verkar inte ha ett tydligt release datum.

Finns det några andra modeller som inte heller finns som jag ännu inte insett att jag vill ha? Eller finns det faktiskt något redan nu som man kan köpa utan att bli irriterad när ovanstående släpps?

Den Z som nu är paj var för stor så nu ska det till något mindre, men inte pyttelitet. 4,7" skärm är lagom.

Ios eller android är inte en helig ko. 4G/lte är ett krav.

Z1 Compact finns ju att köpa , men du hade kanske den innan?

Näe men den känns lite gammal? Det finns ju en liten z2 i asien som inte lanseras här och det börjar redan ryktas om spec på z3 compact.....

MathiasS skrev:
Näe men den känns lite gammal? Det finns ju en liten z2 i asien som inte lanseras här och det börjar redan ryktas om spec på z3 compact.....
Köper du en ny är det ju klart att den känns ny ju :p
Förstår vad du menar..dumt att köpa en utgående modell när nästa är på ingång.
Det är faktiskt en ganska trevlig telefon annars , kommer bra överens med min fast jag inte är mycket för finesser utan mest har den som just telefon bara.

Köp en 4S på Blocket tills dess sexan kommer ut.

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
B
Ryktena om Z3 säger även att spelen inte är någon uppgradering direkt. "bara" full HD och 801 socen istället för 805.

Lumia 930

Nokia kan man inte ha där jag jobbar....:)

MathiasS skrev:
Nokia kan man inte ha där jag jobbar....:)

Det är inte Nokia, det är Microsoft. ;-)

Det duger inte som ursäkt ännu. Och ärligt talat känns windows lite jobbigt i mobilen.

Dom är fortfarande en liten bit efter ios och Android men jag gillar Windows phone skarpt. Hoppas att dom orkar kämpa på och investera tillräckligt i det för att överleva.

Du kan få min Sony, om du lovar att filma när du slår sönder den sedan och lägga upp filmen på YouTube när din NYA telefon kommer. Sonyn är inte ett år.

Protte

• Gilla
torbeno
  • Laddar…
peternicklas
Jag har en Note 3. Stor bra skärm och bra batterikapacitet. Tar bra kort och filmar i HD. Det går även att ringa med den.

...jag vill ha en liten bra skärm.....!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.