Om jag köper en klass 2 moppe och vill ha den som en klass 1 och i såfall byter motor hur registrer man den då? Vill veta.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Byt moppe istället, jag kan inte tänka mig annat än att du måste registreringsbesiktiga i det nya utförandet och det kan aldrig löna sig jämfört med att byta till en moppe av rätt typ.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.