3 160 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Montering av extra uttag på CTL26
Oh jo... köpte med städset så den kan användas till annat än maskiner. Men hur kopplar man den till CMS fräsmodulen? Öppningen på modulen är för stor för dammsugaren. Någon speciell adapter? Förslag om silvertejp beivras!
Det är för alla oss som inte har oändligt med uttag och gärna slipper rulla saker över ännu mera sladdar. Jag kör belysningen i konstant uttaget. (vilket gör att när jag behöver både belysning och tigersåg så startar dammsugarenEnd skrev:
En annan sak är att laddaren till skruvdragaren inte ville ladda i auto-uttaget, det verkar vara någon minimi-start-kräm där, men alldeles utmärkt i konstantuttaget. Tänkte tillverka en systainer med skruvdragare, laddare, borr och radio med en kort sladd till uttaget i maskinen
Ja det var riktigt bra idé! Det här med laddare till konstantströmuttaget köper jag, särskilt när den får vara kvar i systainern ovanpå dammsugarentallmilan skrev:Det är för alla oss som inte har oändligt med uttag och gärna slipper rulla saker över ännu mera sladdar. Jag kör belysningen i konstant uttaget. (vilket gör att när jag behöver både belysning och tigersåg så startar dammsugaren
En annan sak är att laddaren till skruvdragaren inte ville ladda i auto-uttaget, det verkar vara någon minimi-start-kräm där, men alldeles utmärkt i konstantuttaget. Tänkte tillverka en systainer med skruvdragare, laddare, borr och radio med en kort sladd till uttaget i maskinen
Klicka här för att svara