Blä....
 
Gå nu och köp en 26:a och var glad!
 
Sagt och gjort... Kom precis hem med 26:an :D
 
Oh jo... köpte med städset så den kan användas till annat än maskiner. Men hur kopplar man den till CMS fräsmodulen? Öppningen på modulen är för stor för dammsugaren. Någon speciell adapter? Förslag om silvertejp beivras!
 
End skrev:
Varför vill man ha konstant ström när man ändå har ett vägguttag där man kan få konstant ström?
Det är för alla oss som inte har oändligt med uttag och gärna slipper rulla saker över ännu mera sladdar. Jag kör belysningen i konstant uttaget. (vilket gör att när jag behöver både belysning och tigersåg så startar dammsugaren :-)

En annan sak är att laddaren till skruvdragaren inte ville ladda i auto-uttaget, det verkar vara någon minimi-start-kräm där, men alldeles utmärkt i konstantuttaget. Tänkte tillverka en systainer med skruvdragare, laddare, borr och radio med en kort sladd till uttaget i maskinen
 
Och en sak till CTL36 - hualigen.
Min 26'a har redan blivit lite för tung för att smidigt lyfta upp på loftet via stegen där jag jobbar nu.
MDF etc är riktigt tungt, det packas ju ihop i maskinen
 
tallmilan skrev:
Det är för alla oss som inte har oändligt med uttag och gärna slipper rulla saker över ännu mera sladdar. Jag kör belysningen i konstant uttaget. (vilket gör att när jag behöver både belysning och tigersåg så startar dammsugaren :-)

En annan sak är att laddaren till skruvdragaren inte ville ladda i auto-uttaget, det verkar vara någon minimi-start-kräm där, men alldeles utmärkt i konstantuttaget. Tänkte tillverka en systainer med skruvdragare, laddare, borr och radio med en kort sladd till uttaget i maskinen
Ja det var riktigt bra idé! Det här med laddare till konstantströmuttaget köper jag, särskilt när den får vara kvar i systainern ovanpå dammsugaren :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.