Hej
Jag har en gäst-WC under uppbyggnad, där en firma lagt klinkers och dragit in vatten/avlopp.
Allt bra utfört men sedan har jag lyckats dra ut på tiden för fortsatt jobb och när jag väl kunde så kunde inte dem slutföra det. Inget konstigt egentligen, jag får stå mitt kast.
Så nu har jag två väggbrickor som jag behöver få monterade, en singel för toastolen samt en dubbel för handfatet.
Tänkte göra det själv men efter att ha läst manualen för en väggbricka så började jag backa på den punkten... eller det kanske inte är så krångligt?
Jag har hört av mig till flera andra firmor men ingen vill åta sig det för det är för litet jobb helt enkelt.
Vänder mig därför mig hit, hoppas någon här kan och vill göra detta åt mig. Givetvis mot betalning. dagtid/kvällstid/morgon/helg allt funkar.
Finns i Spånga i Stockholm. PMa mig om du är intresserad!
Bifogar en bild på hur ena stället ser ut.
Jag har en gäst-WC under uppbyggnad, där en firma lagt klinkers och dragit in vatten/avlopp.
Allt bra utfört men sedan har jag lyckats dra ut på tiden för fortsatt jobb och när jag väl kunde så kunde inte dem slutföra det. Inget konstigt egentligen, jag får stå mitt kast.
Så nu har jag två väggbrickor som jag behöver få monterade, en singel för toastolen samt en dubbel för handfatet.
Tänkte göra det själv men efter att ha läst manualen för en väggbricka så började jag backa på den punkten... eller det kanske inte är så krångligt?
Jag har hört av mig till flera andra firmor men ingen vill åta sig det för det är för litet jobb helt enkelt.
Vänder mig därför mig hit, hoppas någon här kan och vill göra detta åt mig. Givetvis mot betalning. dagtid/kvällstid/morgon/helg allt funkar.
Finns i Spånga i Stockholm. PMa mig om du är intresserad!
Bifogar en bild på hur ena stället ser ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilket märke på bricka har du kikat på?
Vatettes variant monterar du enkelt själv, är det 16mm Alu från LK?
http://www.vatette.se/fileadmin/upl...sanvisningar/633376_vaggbricka_plast_dy15.pdf
Vatettes variant monterar du enkelt själv, är det 16mm Alu från LK?
http://www.vatette.se/fileadmin/upl...sanvisningar/633376_vaggbricka_plast_dy15.pdf
Ja alltså, det är ju det jag är lite osäker på...
LK tror jag det är, finns en svag logga på skvallerröret.
Inte hemma nu, kan mäta diametern senare. Är det diametern på själva vita ytterhöljet du syftar på? (för den är tjockare än 15mm)
Märke på bricka har jag inte tänkt på än så länge, men jag har förstått att de är beroende på märket på slangen. För att klassas som typgodkänd?
LK tror jag det är, finns en svag logga på skvallerröret.
Inte hemma nu, kan mäta diametern senare. Är det diametern på själva vita ytterhöljet du syftar på? (för den är tjockare än 15mm)
Märke på bricka har jag inte tänkt på än så länge, men jag har förstått att de är beroende på märket på slangen. För att klassas som typgodkänd?
Klicka här för att svara